Als je bij RCN boekt, krijg je:

✓ De beste prijsgarantie
✓ Exclusieve voordelen
✓ Persoonlijk contact

Bekijk alle voordelen

Betalingen

Zoek uw vraag of klik op een onderwerp

Je kunt kiezen voor een betaling via iDeal, Credit Card of via een factuur. Boek je eerder dan 6 weken van tevoren? Dan betaal je in 2 termijnen. De eerste termijn vervalt 2 weken na boeking. De tweede termijn moet 4 weken voor aankomst voldaan zijn. Boek je korter dan 6 weken voor aankomst? Dan betaal je in één keer.

Ja, betalingen via iDeal en Credit Card worden direct verwerkt en hiervan ontvang je ook direct een betalingsbevestiging. Deze betalingen zijn ook direct na de betaling zichtbaar in de MijnRCN-Omgeving.

 

Van betalingen via bankoverschrijving ontvang je in maximaal twee dagen een betalingsbevestiging van ons. Ook is deze betaling pas na de verwerking zichtbaar in de MijnRCN-omgeving. Bankoverschrijvingen gedaan in het weekend zijn dus uiterlijk dinsdag zichtbaar in de MijnRCN-omgeving.

Voor een overzicht van openstaande betalingen kun je inloggen in de MijnRCN-Omgeving. Als je daar je reservering selecteert en kiest voor betalingen kun je exact zien welk bedrag er nog open staat. Je kunt dan ook eenvoudig via iDeal of Credit Card je betaling doen.

Dit kan alleen als je korter dan twee dagen voor aankomst boekt. In andere gevallen betaal je eenvoudig via iDeal.

Is de betaling zichtbaar in jouw MijnRCN-omgeving?

Dan is de betaling gelukt en hoef je geen verdere actie te ondernemen.

 

Is de betaling niet zichtbaar in jouw MijnRCN-omgeving?

Neem dan contact op met het Contact Center via contact@rcn.nl of telefonisch via 085 0400 700.

Neem contact op met het Contact Center.

Staat je vraag niet bij de veelgestelde vragen? Neem contact op met het Contact Center. Wij staan elke dag voor je klaar. Je kunt ons bellen of een e-mail sturen.

Liever Whatsappen?

Je kunt ons weer bereiken op maandag van 09:00 - 17:00 uur.Liever Whatsappen?

Stuur een e-mail

Binnen 1 werkdag krijg je van ons een reactie.Stuur een e-mail